TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi

  • masa pelepasan:2024-02-16 17:55:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:505
  • Penerangan pantas:

    Telford,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mud

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

TelfordDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China,TelfordPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkan, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

HoDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa,TelfordPenukar jenis kering 1000kW, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Honesty is the foundationKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Konsultasi bebasJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,TelfordPeranti pengubah distribusi, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

TelfordApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

TelfordMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi memberi anda TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi oleh syarikat kami, perkhidmatan TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi. TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TelfordSenarai harga pengubah 3150kvaApa yang perlu diberi perhatian semasa beroperasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!